Retourneren & ruilen
-
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Heb je je wanddecoratie ontvangen en voldoet deze niet aan je verwachtingen? Dan kun je deze retourneren. Hoewel we dit niet verplicht zijn te doen, aangezien we op maat gemaakte producten aanbieden, bieden we deze service wel aan.
Meer details hierover kun je vinden in onze algemene voorwaarden. Retourneren dient binnen 14 dagen na ontvangst te gebeuren.
Wil je je wanddecoratie terugsturen? Stuur dan een e-mail naar hello@pronkstuk.be met je ordernummer en de reden van retourneren. Een van onze medewerkers zal je verder uitleggen hoe je het kunt terugsturen.
De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Als je bestelling beschadigd is en wij vragen je om het pakket retour te sturen, dan vergoeden wij de verzendkosten.
Je kunt je wanddecoratie alleen retourneren als deze in originele staat is. Behandel je bestelling daarom zorgvuldig totdat je hebt besloten of je deze wilt houden. Zorg ervoor dat de wanddecoratie goed verpakt is als je deze retourneert, en gebruik indien mogelijk de originele verpakking. Alle toebehoren, zoals het ophangsysteem, dienen ook meegezonden te worden. Zodra we je retour hebben verwerkt, krijg je het betaalde bedrag terug.
-
Kan ik mijn wanddecoratie ruilen?
Is je wanddecoratie te groot of te klein? Of past deze om een andere reden niet in je interieur? Dan kun je de decoratie ruilen. De snelste manier om dit te doen is door je ontvangen bestelling terug te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen. Bovenstaande uitleg beschrijft hoe je een bestelling kunt retourneren en de bijbehorende voorwaarden.
-
Wat als mijn bestelling beschadigd is?
Het is erg vervelend als je wanddecoratie beschadigd wordt geleverd. Hoewel we er alles aan doen om dit te voorkomen, kan het soms gebeuren dat je pakket beschadigd raakt tijdens het transport. Als dit het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via hello@pronkstuk.be.
Vermeld je ordernummer en voeg foto’s van de beschadigde wanddecoratie en de verpakking bij.
We nemen dan contact met je op om het probleem op te lossen. Bewaar de beschadigde wanddecoratie en de verpakking totdat er een oplossing is. In sommige gevallen willen we dat je het beschadigde product retourneert. Als we het product retour vragen vanwege schade, vergoeden wij de verzendkosten.
Klantenservice
-
Veelgestelde vragen
Vind snel antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten en producten.
-
Retourneren & ruilen
Alles wat je moet weten over het retourneren of ruilen van je bestelling.
-
Betaalmethodes
Bekijk de beschikbare betaalopties en kies de methode die het beste bij je past.
-
Klachten & garantie
Heb je een probleem met je bestelling? Lees hier meer over garantie en hoe je een klacht indient.
Hulp nodig of niet gevonden wat je zocht?
-
Chatten
Antwoord binnen enkele minuten
(We staan voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00) -
Mail
Ik heb een algemene vraag of hulp nodig:hello@pronkstuk.be
Ik heb een vraag over een bestelling:orders@pronkstuk.be