Klachten & garantie

  • Garantie

    Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en doen ons uiterste best om deze in perfecte staat bij u af te leveren. Desondanks kan het soms voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er andere problemen optreden, waardoor u mogelijk aanspraak kunt maken op garantie. Volgens de wet dient u een gebrek binnen twee maanden na ontdekking bij ons te melden. Als het probleem binnen de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging.

  • Heb je een klacht?

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
    Neem dan contact op met een van onze medewerkers via hello@pronkstuk.be of via de chat, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

    Stuur je wanddecoratie nooit terug zonder eerst contact op te nemen met onze klantenservice.

Klantenservice

  • Chatten

    Antwoord binnen enkele minuten
    (We staan voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00)

  • Mail

    Ik heb een algemene vraag of hulp nodig:hello@pronkstuk.be

    Ik heb een vraag over een bestelling:orders@pronkstuk.be