Klachten & garantie
-
Garantie
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en doen ons uiterste best om deze in perfecte staat bij u af te leveren. Desondanks kan het soms voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er andere problemen optreden, waardoor u mogelijk aanspraak kunt maken op garantie. Volgens de wet dient u een gebrek binnen twee maanden na ontdekking bij ons te melden. Als het probleem binnen de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging.
-
Heb je een klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Neem dan contact op met een van onze medewerkers via hello@pronkstuk.be of via de chat, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.Stuur je wanddecoratie nooit terug zonder eerst contact op te nemen met onze klantenservice.
Klantenservice
-
Veelgestelde vragen
Vind snel antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten en producten.
-
Retourneren & ruilen
Alles wat je moet weten over het retourneren of ruilen van je bestelling.
-
Betaalmethodes
Bekijk de beschikbare betaalopties en kies de methode die het beste bij je past.
-
Klachten & garantie
Heb je een probleem met je bestelling? Lees hier meer over garantie en hoe je een klacht indient.
Hulp nodig of niet gevonden wat je zocht?
-
Chatten
Antwoord binnen enkele minuten
(We staan voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00) -
Mail
Ik heb een algemene vraag of hulp nodig:hello@pronkstuk.be
Ik heb een vraag over een bestelling:orders@pronkstuk.be